Ramazzotti Amaro 30% 0,7L
Jednotková cena: 590,– Kč/litr
Pokud si zboží objednáte do 12:00, zboží obvykle expedujeme z našeho skladu do 24 hodin (s výjimkou víkendů a svátků).
nakupte ještě
za 3 500,– Kč
a získejte dopravu zdarma!
a získejte dopravu zdarma!
Více o produktu
Podobné produkty
Více o produktu Ramazzotti Amaro 30% 0,7L
Výrobce: | Pernod Ricard Italia S.p.A |
---|---|
Značka: | Ramazzotti |
Druh alkoholu: | Likér |
Obsah alkoholu: | 30% |
Objem: | 0,7L |
Země původu: | Itálie |
Druh balení: | bez obalu |
Popis produktu
Začátkem 19. století byla v Itálii, dlouho před jeho sjednocením, specifická situace - lidová povstání a politická nestabilita. Navzdory okolnostem, ale díky vášni mladého podnikatele vzniklo v malé laboratoři něco jedinečného. Ausano Ramazzotti byl zanícený bylinkář a v roce 1815 začal experimentovat – smíchal sladkou italskou pomerančovou kůru, hořec, rebarboru, kurkumu a rozmarýn. Toužil vytvořit ochucený alkoholický nápoj, který je možné vychutnávat si kdykoli během dne. Tak se zrodila harmonická směs 33 koření, bylin, květin a ovoce – Ramazzotti Amaro. Za pár let se láhve tohoto prvního italského likéru bez vína nacházely ve všech milánských barech a saloncích. V roce 1848 si Ausano otevřel první bar, kde podával své „Amaro, které dobývalo svět“. Reprezentovalo milánské období a nový italský životní styl. Objevoval místa, kde se potkávali šlechtici – baru našel ideální místo pár kroků od slavné milánské katedrály „Il Duomo di Milano“.
Když Ausano zemřel, prosperující podnik, který vytvořil, zanechal svým bratrům. Během 2. světové války byl lihovar zcela zničen, ale láska k rodinné tradici byla natolik silná, že rodina byla odhodlána ho obnovit, pokračovat a uspět. Nezaměnitelná červeno-modrá značka se změnila na mezinárodní ikonu. Spustily se první reklamní kampaně, které byly díky slavným ilustrátorům a umělcům (Seneca, Dudovich, Boccasile, Araca a Cappiello) považovány za moderní umělecká díla. Značka Ramazzotti se stala ikonou stylu. V roce 1959 rozšířili značku do celého světa.
Rozšířilo se portfolio produktů – zrodilo se Amaro Menta a typicky italská Sambuca. V roce 1985 se Ramazzotti stalo italskou ikonou éry díky televizní reklamě „Milano da bere“ – „Milán je k pití“. Slogan dokonale pasuje ke městu, které „se každé ráno znovuzrodí, které bije jako srdce“. Vytvořil ho Marco Mignani a je to něco jako římské „Dolce Vita“ z 50. let. Kampaň představovala lásku k životu, šťastné chvíle a nádherné dynamické a optimistické Milán. Všechno, co Ramazzotti znamená.
V roce 2009 bylo prodáno 10 milionů litrů „Ramazzotti Amaro“. Bylo to první italské amaro exportováno do celého světa. Ausanův sen se splnil. V roce 2015 značka oslavila 200. narozeniny.
,,Žijte, sněte a užívejte si Milán... Milano da bere“.
Když Ausano zemřel, prosperující podnik, který vytvořil, zanechal svým bratrům. Během 2. světové války byl lihovar zcela zničen, ale láska k rodinné tradici byla natolik silná, že rodina byla odhodlána ho obnovit, pokračovat a uspět. Nezaměnitelná červeno-modrá značka se změnila na mezinárodní ikonu. Spustily se první reklamní kampaně, které byly díky slavným ilustrátorům a umělcům (Seneca, Dudovich, Boccasile, Araca a Cappiello) považovány za moderní umělecká díla. Značka Ramazzotti se stala ikonou stylu. V roce 1959 rozšířili značku do celého světa.
Rozšířilo se portfolio produktů – zrodilo se Amaro Menta a typicky italská Sambuca. V roce 1985 se Ramazzotti stalo italskou ikonou éry díky televizní reklamě „Milano da bere“ – „Milán je k pití“. Slogan dokonale pasuje ke městu, které „se každé ráno znovuzrodí, které bije jako srdce“. Vytvořil ho Marco Mignani a je to něco jako římské „Dolce Vita“ z 50. let. Kampaň představovala lásku k životu, šťastné chvíle a nádherné dynamické a optimistické Milán. Všechno, co Ramazzotti znamená.
V roce 2009 bylo prodáno 10 milionů litrů „Ramazzotti Amaro“. Bylo to první italské amaro exportováno do celého světa. Ausanův sen se splnil. V roce 2015 značka oslavila 200. narozeniny.
,,Žijte, sněte a užívejte si Milán... Milano da bere“.